Recenzie (72)
Agatha Christie: Hniezdo supov (2017)
Nuda, nuda, nuda......parádní konec :-)
Aloha (2015)
Aspon ty dvě hvězdičky si tenhle film zaslouží jen díky skvělému obsazení a dojemnému konci...
A Perfect Ending (2012)
Některé dialogy byly trošku zvláštní, ale jinak úžasné obsazení, skvělá hudba, výborné scény...ač normálně filmy s tímhle tématem nemusím, tenhle je opravdu povedený....úplně jiné, než jsem to čekala a co hlavně...nečekala jsem, že se mi to bude takhle líbit! :-) Taky mě zaujaly úvodní i závěrečné titulky.
Beštia (2011) (TV film)
Mám ráda filmy podle skutečné události...tenhle byl takový trošku jako klasická detektivka, takže kdybych to nevěděla, nenapadlo by mě, že je to dle skutečnosti....celkově se mi to ale líbilo, hlavně konec...takže 4 :-)
Bezpečné miesto (2007) (TV film)
Mně se to prostě líbilo. Není to film, na který se kouknete znova, ale bavil mě a nenudil. Asi nejsem tak náročný divák jako ostatní :-)))
Claire (2007) (TV film)
Hlavní hrdinka mi nebyla moc sympatická, film se trošku táhl...ale rozuzlení super :-)
Crazy Kind of Love (2013)
Parádní film, taková dobrá komedie s trochou romantiky. Moc se mi líbil i ten konec. Jen mě překvapilo, že Eva Longoria hrála takový štěk, myslela jsem, že bude mít větší prostor....Z filmu jsem nadšená, fakt dobrý :-)
Dědička hotelu (2008) (seriál)
Maximálně nudné...po půl hodině jsem to vypla a mažu, nemám zájem to dokoukat....
Dokonalá vražda (1998)
Asi kvalitní film s kvalitním hereckým obsazením, ale moc mě to nebavilo...čekala jsem větší akci, napětí, vzrušení, zvraty, překvapení....aspon konec byl trošku lepší...jsem zklamaná, čekala jsem od toho mnohem více
Druhá šanca (2004) (TV film)
Za samotného Waylona bych dala klidně i 5 hvězdiček, ale bohužel.....a líbačka u soudu byla ve filmu největší a nejpřehnanější blbost!! Téma hezké, ale film se stejným tématem, "Pod jednou střechou", byl mnohem lepší, vynikající! :-)