Recenzie (72)
Wonka (2023)
Vydržela jsem 34 minut...nudila jsem se, přitom Karlík a továrna na čokoládu mě bavil
Jak se opovažuješ (2019) (seriál)
První tři díly super, další dva stály za nic, nuda a nemám už ani chuť to dokoukat.
Želanie k narodeninám (2022)
První polovina filmu podstatně lepší....a Plesl jako vždy nejlepší.
Jeden z nás lže (2021) (seriál)
Zvládla jsem první dva díly a začátek třetího, totální nuda...s PLL tento seriál nemá nic společného. Už se k němu nevrátím.
Prolhané krásky: Prvotní hřích (2022) (seriál)
Některé díly byly slabší, ale celkově jsem se hrozně těšila na rozuzlení a bylo to napínavé od začátku do konce. Hned první díl mě vtáhnul a nepustil. Těším se na druhou řadu
Kráľ Richard: Zrodenie šampióniek (2021)
Dlouhé, nudné, o ničem, otec mi lezl na nervy...zklamání, ještě že jsem nevyhodila peníze za kino.
Zlatá labuť - Epizoda 2 (2023) (epizóda)
Nuda
Riverdale - Kapitola 112: Americká psycha (2022) (epizóda)
A Kráječ je teda kdo? Konec jsem moc nepochopila...
Riverdale - Season 6 (2021) (séria)
Už téměř žádné vztahové linky, intriky, "klasické" zločiny, nýbrž samá duchařina, Cheryl jako z minulého století a jeden nesmysl za druhým...A ten Percival na pěst. Z nostalgie chci zhlédnout zbytek dílů, ale už to vůůůbec není ta krásná závislost a těšení se na každý díl...
Noc plná zázrakov 3 (2017)
První dva díly jsou NÁDHERNÉ!!! Tento je bohužel velice slabý...Aspon že zůstali někteří herci a ten krásný soundtrack. Docela se děsím čtvrtého dílu :-(