Recenzie (72)
Vzájomné objatia (2009)
Celou dobu jsem přemýšlela, jestli dát 2 nebo 3 hvězdičky...přestože jsem od toho čekala hodně, celkem mě to nudilo...ale konec mě utvrdil v tom, že 3 hvězdy :-)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Bela je TOP.....jako bych viděla sebe ve škole...:-)) Tak trochu návrat :-))
Middletonská romanca (2013)
Námět filmu dobrý, Andy Garcia super, ale film nudný....Mokrý pátek byl ale hezký, z filmu asi to nejlepší :-)
Utta Danella: Když se stahují mračna (2013) (TV film)
Téma pěkné, ale myslím, že kdyby tam nehrála Michaela May, moje hodnocení by bylo ještě trošičku nižší....
G.B.F. (2013)
Pustila jsem si to v podstatě jen kvůli mojí oblíbené Sashe Pieterse a myslela jsem, že to bude bude bláznivá pitomost. Bláznivé to bylo, ale hrozně se mi to líbilo, vynikající film pro lidi, kteří se fakt chtějí zasmát takovému mladistvému, jednoduchému humoru...film plný hlášek a spousty z nich hodně pravdivých...hodně pobavil, klidně pustím znova :-))
Pekné vdovy sa bozkávajú lepšie (2004) (TV film)
Někomu to může připadat jako kravina, ale nenáročným divákům, jako jsem já, vřele doporučuju....viděla jsem to 2x a dost se mi to líbilo :-)
Moja veľká láska (2014)
Normálně mám podobné typy filmů moc ráda, ale u tohoto jsem se hrozně nudila....:-/
Druhá šanca (2004) (TV film)
Za samotného Waylona bych dala klidně i 5 hvězdiček, ale bohužel.....a líbačka u soudu byla ve filmu největší a nejpřehnanější blbost!! Téma hezké, ale film se stejným tématem, "Pod jednou střechou", byl mnohem lepší, vynikající! :-)
Mamičky na záťahu (2014)
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!
Tajomstvá Palm Springs (2007) (seriál)
Tenhle seriál si mě naprosto získal a ještě spoooustu let, možná napořád, ho budu považovat za jeden z nejlepších. Bylo se na co dívat, pořád to bylo napínavé, ze života i romantické....SUPER!!!