Recenzie (72)
Mačky a psy (2001)
Miluju filmy o zvířatech, ale tenhle mě trošku zklamal :-( No konec nejdřív slzička, pak srandička....to je fajn :-)
Otčim (2009)
Napínavý film, kde mi nikdo a nic nepřekáželo, u akčního konce jsem si poprvé nebyla jistá, že vše dopadne dobře....a úplný závěr povedený :-))
Chéri (2009)
Moc hezký, štiplavý film se zvláštním koncem :-)
Muž tej druhej (2000) (TV film)
Nuda....ale ocenuju konec a Gail to ke konci moc slušelo, ta druhá je nesympatická...celkový dojem nic moc
Niečo ako láska (2005)
Takový průměrný film....:-)
Vykoľajení (2005)
Čekala jsem od toho víc, začátek pěkný, ale pak mě to tak strašně nebavilo, že mi přišlo jako ztráta času to i dokoukat...
Dokonalá vražda (1998)
Asi kvalitní film s kvalitním hereckým obsazením, ale moc mě to nebavilo...čekala jsem větší akci, napětí, vzrušení, zvraty, překvapení....aspon konec byl trošku lepší...jsem zklamaná, čekala jsem od toho mnohem více
Ten třetí (2013)
NÁDHERA, NÁDHERA, NÁDHERA!!!! Jeden z nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděla, a že jsem jich viděla strašně moc. Naprosto perfektní, dojemné, překvapivé, příjemné....všichni herci super, nic mi nekazilo dojmy z filmu...Zvláštní, kvalitní závěr, aspon dle mého názoru...Přirovnala bych to k filmům "Noc plná zázraků", "Láska nebeská"...Ale pro mě stokrát lepší než druhé jmenované...Budu všem doporučovat :-)
Beštia (2011) (TV film)
Mám ráda filmy podle skutečné události...tenhle byl takový trošku jako klasická detektivka, takže kdybych to nevěděla, nenapadlo by mě, že je to dle skutečnosti....celkově se mi to ale líbilo, hlavně konec...takže 4 :-)
Claire (2007) (TV film)
Hlavní hrdinka mi nebyla moc sympatická, film se trošku táhl...ale rozuzlení super :-)