Recenzie (72)
Něco jako komedie (2010)
Včera jsem sledovala v telce, trošku jsem se obávala, jestli to nebude hovadina....nebyla....sranda s příměsí vážných věcí a troškou romantiky...zajímavé prostředí psychiatrické léčebny, obdivuhodné výkony některých pacientů....moc pěkný :-)
Syrup (2013)
Moc pěkný film, zpříjemnil večer, zaujalo mě to...a co kromě výkonu Amber Heard, která hrála očima, ústy, prostě výrazem tváře, nejen slovy a gesty, ocenuju nejvíc, je konec bez happy endu...v americké romantické komedii je to naprosto ojedinělý jev....Doporučuju :-)
Crazy Kind of Love (2013)
Parádní film, taková dobrá komedie s trochou romantiky. Moc se mi líbil i ten konec. Jen mě překvapilo, že Eva Longoria hrála takový štěk, myslela jsem, že bude mít větší prostor....Z filmu jsem nadšená, fakt dobrý :-)
Správna päťka (2008) (TV film)
Super film pro někoho, kdo má jako já rád holčičí filmy. Ashley Benson jako v každé roli úžasná :-) Mně se to moc líbilo!
Skryté zločiny (2009) (TV film)
Film, který neudrží u obrazovky....
Ešte raz sex a slobodná matka (2005) (TV film)
Oproti prvnímu dílu mnohem slabší a mnohem nudnější, Gail vůbec nesluší ten krátký účes a pravda....mělo to končit scénou na schodech, byla reálná a dobře udělaná...škoda...
Sex a slobodná matka (2003) (TV film)
Takový všední, ale hezký film...jen když vám oblíbenou herečku dabuje Milbachová, je to za trest, té by měli zakázat dabovat...za to ale samozřejmě tvůrci filmu nemůžou :-)
Dědička hotelu (2008) (seriál)
Maximálně nudné...po půl hodině jsem to vypla a mažu, nemám zájem to dokoukat....
A Perfect Ending (2012)
Některé dialogy byly trošku zvláštní, ale jinak úžasné obsazení, skvělá hudba, výborné scény...ač normálně filmy s tímhle tématem nemusím, tenhle je opravdu povedený....úplně jiné, než jsem to čekala a co hlavně...nečekala jsem, že se mi to bude takhle líbit! :-) Taky mě zaujaly úvodní i závěrečné titulky.
Špinavé dedičstvo (2008) (TV film)
Suprově udělaný ffilm a výborné rozuzlení a konec, taky skvělé výkony filmových rodičů :-)