Recenzie (1 620)
Stříbrná pila (1978) (seriál)
"K vlastní soutěži budete, soudruzi, nastupovat v pořadí podle čísel, jak jste si je vylosovali. To znamená, že kdo má číslo jedna, bude v lese, v terénu, zpracovávat skupinu stromů s číslem jedna..." Ukázka jednoho z mnoha neuvěřitelně propracovaných dialogů, kterých je tento seriál plný. Já jsem zvyklá na leccos, konkrétně co se socialistické tvorby týká, ale u tohohle díla jsem měla po většinu času hlavu v dlaních, nevěřícný výraz v očích a mé rty stále opakovaly dokola tři písmenka W.T.F.... Jednu hvězdu uděluji sama sobě za statečnost, že jsem zvládla všechny díly.
Špión (2013)
Docílit s tak hvězdným obsazením, tak podprůměrného výsledku, to už chce opravdu talent od Boha. Chválím pouze Garyho a hudbu. Ten slizký neherec v hlavní roli to zabil úplně.
Dych života (1987)
Moje první bondovka, kterou jsem viděla v kině. Dech života. To sedí. Po Moorovi přišel Dalton a vdechl lehce unavené bondovské sérii život. Asi je to klišé, ale to je mi jedno, protože pravda je taková, že Timothy to rozjel v Bratislavě a poté v Afghánistánu, ve velkém stylu. Akce, napětí, vtip, to vše tu je v ideálním poměru a navíc (jako bonus) tady byl James poprvé monogamní! No, naštěstí mu to vydrželo jen do dalšího pokračování...
Zootropolis (2016)
Tou zvířecí pospolitostí mi to trochu připomíná Orwellovu Farmu zvířat, ovšem v zábavnější a odlehčenější formě. I když závažná témata (předsudky, xenofobie, diskriminace atd.) se tu taky řeší. Otázka je, zda si je tvůrci nemohli odpustit... Ať tak či tak, jedná se o jeden z těch lepších animovaných filmů pro děti, který neurazí ani rodiče. Řemeslně výborně odvedenou práci možná lehce degraduje příběh samotný, ale gagy a inteligentní slovní humor skóre vyrovnají. A tolik zmiňovaná scéna s lenochody je vynikající, a kdyby ji člověk neviděl x-krát v traileru, bavil by se ještě víc. Slabší 4*.
Bella Mia (2013)
Chtěla jsem to vidět, tak to mám za to. Našla jsem jen dvě pozitiva, která Bella Mia má - krásnou kameru a Igora Orozoviče. Jinak kravina obrovská. Doslova.
Nebožtíci žičia láske (1972)
Romantika bez zbytečného patosu, milé pohlazení, spousta vtipných momentů... "Neměl byste zájem o bahenní lázeň? - Ne, díky, jednu jsem měl už ve vlaku. - Ve vlaku? - Vypil jsem ji pod jménem espresso."... Původní český dabing (Brabec, Maciuchová, Kopecký) vynikající, celková atmosféra filmu okouzlující. Kdyby byla stopáž o půl hodiny kratší, bylo by to za 5*.
Luxus na talíři (2016) (relácia)
Geniální anarchie přesně podle mých představ! Sice v prvním dílu nic extra šokujícího nebylo. Každej inteligent má přece doma hrnec na pošírování a připravuje nedělní svíčkovou ve vakuu, ne?! :-) Ale po druhém dílu jsem nadšená. Vlastnoručně jsem rozflákala mahagonový empírový noční stolek ve své ložnici a šla udit rybu na pomazánku. Teď už mám za sebou palačinky (k snídani) i játra s Ludvíkem XIII. ( k večeři). A těším se na další recepty, protože takovej luxus na talíři prostě miluju!
Bakaláři - Revizoři (1976) (epizóda)
Úplně stačí přečíst si oficiální text dodaný Českou televizí a už není potřeba tento bakalářský příběh sledovat. Je tu vykecaný všechno od začátku do konce. Dvě hvězdy pro Miloše Nedbala, ten hraje standardně dobře, jinak je to slabota.
James Bond: Vyhliadka na smrť (1985)
Mně osobně se tohle loučení Rogera M. s postavou Jamese B. líbilo. Všechno pozitivní i negativní už tu probrali ze všech stran ostatní, takže nebudu nosit dříví do lesa. Moje tři důvody (proč můžu vidět tuhle bondovku opakovaně) jsou - Zorin, May Day a sir Tibbett. Jeho společné scény s Bondem byly prostě parádní... "Přestaňte odfukovat, Tibbette, a vybalte!"
Právě volal tvůj milenec (1989) (TV film)
Protože mně zrovna žádný milenec nevolal, koukala jsem na tuto nevtipnou inscenaci s dementními dialogy, které tímto uděluji jednu hvězdu za Kanyzu a Maciuchovou, protože jim to tady oběma dost sluší, ale to je tak všechno.