Recenzie (2 271)
Futurama - All the Way Down (2023) (epizóda)
Jé, tak to bylo moc hezké! Já jsem simulace? Ty jsi simulace? My jsme simulace! Ideální zakončení série :)
Temná Sklizeň (2023)
Kukuřičné děti řízlé myšlenkou Loterie, retra a už od začátku nepříjemného pocitu, že to že vyhraješ, vlastně taková výhra zase není. Super základ. Co se může pokazit? Nic. Nebo taky všechno. A tady se toho zkazilo poměrně málo. Film ze začátku nikam nepospíchá a to je fajn. Možná proto mi ty postavy na konci nebyly ukradený. Nejsem moc na krev a scény jako rozsekávání těl a létajích hlav s fontánou krve každých pět minut. To mě to potom moc nebaví. Jenže tohle je trochu jiné. Většina toho je v první polovině a vlastně, ona i fontána, která tady je, je úplně v pohodě. To mě příjemně překvapilo. Zároveň není Dark Harvest zbytečně chytrý film. Ani film, který si na to pouze hraje. Je to vlastně moc fajn podívaná. A vlastně mi ani nevadilo, že vlastně tu jednu otázku film nezodpoví. Přičemž je film vlastně celou dobu fajn. Navíc se skvělým koncem, který vybízí k pokračování. Přesto doufám, že to se nestane. Nemohu se zbavit dojmu, že by to ztratilo své kouzlo. Šerif mi přinesl trauma tak velké, že jsem mu nakonev tu půl hvězdu dát musela. Takže 4,5/5.
Džundži Itó: Japonské děsy - Plíseň / Přelud z knihovny (2023) (epizóda)
Tady jsem na vážkách. Bylo by lepší nechat oba příběhy černobílé nebo je fajn ten barevný protiklad? Nevím, ale jedno vím určitě. První černobílá vecje skvělá námětem. A ta druhá...no, ta taky. Super :)
Džundži Itó: Japonské děsy - Nezvaný host / Vlasy na půdě (2023) (epizóda)
Na každé půdě je něco jiného...oba příběhy správně strašidelné. Druhý ale mnohem víc, byť mi do oko padly oba :)
Džundži Itó: Japonské děsy - Pokoj se čtyřvrstvými zdmi / Doupě spánkového démona (2023) (epizóda)
Opět super kombinace příběhů...neb jak spolu musí dva vydržet....
Džundži Itó: Japonské děsy - Balónky oběšenců (2023) (epizóda)
Na každého čeká jeho balónek...super atmosféra :)
Džundži Itó: Japonské děsy - Historka o tajemném tunelu / Zmrzlinový autobus (2023) (epizóda)
Bavilo mě, jak spolu vlastně souvisí výběr právě těhle dvou kousků. Jeden temný a tajemný, druhý sladký a barevný. Ale ve výsledku obojí stejně smrtící...
Džundži Itó: Japonské děsy - Prapodivní Hikizuriovi (2023) (epizóda)
Bylo to správně ujeté. Jenom...tak nějak mi v konci asi vadilo, že pointa není údernější. Škoda :(
Zahrada slov (2013)
Je to krátké, takže poměrně málo o postavách, přesto mi přijde, že jsem toho věděla dost. Nebo přesně tolik, kolik bylo záměrem. Přeci jen...je úplně běžné, že o tom druhém toho taky často nevíte dost. Takže možná lepší, že délka je, jaká je. Stejně jako déšť. Taky to netrvá dlouho. Plus do toho luxusní vizuál. Já sama mám pro déšť velkou slabost, takže naladově mi to hodně sedlo. A příběhově taky. A teď mě omluvte, jdu si pustit mou oblíbenou...I'm only happy when it rains I'm only happy when it's complicated And though I know you can't appreciate it I'm only happy when it rains... :)
Zaklínač - Z deště pod okap (2023) (epizóda)
Mám podobné díly ráda. Jasný, šlo by to sfouknout za pět minut. Ale v tomhle případě...čím delší, tím lepší ;)