Recenzie (969)
Posledná šanca (2021)
K tomuhle akčnímu béčku mě výjimečně nepřilákala účast Scotta Adkinse, ale styl natočení na jeden záběr. Takovýhle počiny (ač je jasný, že úplně 'one shot' to nebude) mě nikdy nepřestanou udivovat. Jinak toho snímek zase tolik nenabízí... 3,5*
Kdo se směje teď (2023)
3,5* fakt jsem se nečekaně bavil. spousta absurdních hlášek v absurdních situacích; až na toho hlavního tragéda (jako stand-up komika ho neznám) sympatický obsazení (hot Iva Babič) a absence všech těch woke sraček, akorát - jak jinak - Rusko a Rusové je nahrazeno Srby. fajn překvapení...
Deň vďakyvzdania (2023)
Snad rekordně dlouhý čekání od (tehdy fiktivního) traileru k finálnímu produktu; naštěstí se Eli Roth opět parádně vyřádil a v roce 2023+ nutno docenit dobrej slasher o dost víc....
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
První 2-3 díly mi přišly fajn, super atmosféra a navnazovaly na něco, co nakonec nepřišlo. Zbytek vyjma posledního dílu byla vcelku slabota. Příběh okolo je celkem trapná omáčka, která se navíc samozřejmě neobešla bez nuceně obsazený černošky (ač jinak pěkná holka) a nějakýho toho lesbení. Celkově casting je povedenej (oba Russellové) a titání fight v závěrečný epizodě je sice krátkej, ale na seriál povedenej. Proto bych rád další řadu...
Novoroční projev předsedy vlády Petra Fialy (2023) (relácia)
Boha jeho, to je žvanil....
Novoroční projev prezidenta republiky Petra Pavla (2024) (relácia)
Začalo to celkem dobře, Pávek nikoho nezranil, ani se nijak neztrapnil, čtecí zařízení stíhal. Pak ale začal blábolit o populistech a extrémistech, chvalořečit EU a vyzývat přijetí eura a celý to šlo do píči... prostě Pávek. Napsali mu to dobře jeho loutkovodiči....
Jean Michel Jarre : Aero (2005)
Zvukově se samozřejmě jedná o dokonalost, obrazově... no pouze 2 oči (krásné) a jedna piha (to už tolik ne). Jedná se o vizuál k albu, ne koncert jako takový....
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Wau-efekt z prvního dílu z fascinujícího podmořskýho světa už tam samozřejmě není, ale pořád je to - především díky Momoovi - jedna z nejlepších DC komiksovek. Jediný co mi teda trochu vadí, je neschopnost či neochota přijít s nějakým jiným, cool arci-záporákem. Ten samej nýmand z prvního dílu v pořád tý stejný, trapný masce a s tak ubohou motivací k pomstě, není zrovna nic extra. Ale jinak pecka; 4,5*
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Rickyho diktát, tentokrát trefně zaměřenej na 'woke'.
Šťastné a krvavé (2023)
Rozhodně nejlepší letošní vánoční snímek; sympaticky krvavej, ale zároveň příjemně vtipnej. Nesympaťáka Starra tam naštěstí kompenzuje krásná nepálka Amrita a celkem sympatický děcka; castingově mi to sice nepřišlo zrovna moc důvěryhodný, ale bavil jsem se...