Recenzie (969)
Mesto prekliatych (1995)
Naprostá klasika Johna Wyndhama, kterou zmršil sám Carpenter :(
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Asi nejlepší film o životě (a smrti) Adolfa Hitlera (když nepočítám Skutečně skutečnou skutečnost o Adolfu Hitlerovi ;-) ); první polovina snímku naprosto strhující.
On je žena! (2005) (seriál)
Neměly by se takovýhle seriály zakázat? Z příšernejch českejch seriálů je tenhle snad ten nejpříšernější! Hrozný herci, děsnej příběh a ošklivá (ošklivý) pan(í) Chýlková.... Co dodat...
Mrázik (1964)
Mluvit v případě týhle zhovadilosti o kultu mi přijde jako (filmový) rouhání. Každoročně reprízovaná blbost, po který už ani v Rusku neštěkne pes...
Perníková věž (2002)
Po druhym shlídnutí o 1* snižuju, ale na český poměry je to rozhodně skvěle natočený....
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Star Trek nebo Star Wars? Nemůžu si pomoct, ale pro mě je nejzajímavější StarGate. Co se týče sci-fi, tak možná nedosahuje kvalit výše zmíněných, ale co... Nebýt posledních dvou sérií, neměla by Stargate chybu (90%)
Temná polovica (1993)
King vs. Romero! Mistr (filmovýho) hororu zfilmoval celkem zdařile výbornej román Mistra (knižního) hororu....
24 (2001) (seriál)
To, že je 24 nejlepší akční seriál (a můj nejoblíbenější), je ložený a nikdo mě nepřesvědčí o opaku. To, že tam Kiefer Sutherland pasuje, jak pr*el na hrnec je taky jasný. I ostatní herci a herečky jsou většinou vybráni skvěle: Carlos Bernard (Tony Almeida) šlape Bauerovi na paty; Mary Lynn Rajskub (Chloe O'Brian) - trochu uťáplá, ale úžasná; James Morrison (Bill Buchanan) je fakt frajer; Gregory Itzin (Charles Logan) - no coment :). Výbornej děj, kterej pořád graduje, jeden zvrat střídá druhej a skvěle zmáknutá režie (nejen) akčních scén. A zatim možná jedinej seriál, kterej je každou sérií lepší a lepší. Navíc je každá natolik jiná; pořád jde o terorismus, ale především díky častým výměnám postav se to jen tak neokouká. Škoda nevyužitý příležitosti, aby si 'starýho' Bauera zahrál 'starej' Sutherland, ale na druhou stranu - taky nevybrali špatně. 1S: 90%; 2S: 85%; 3S: 80%; 4S: 100%; 5S: 100%; 6S: 90%; 7S: 75%.
Mission: Impossible II (2000)
Nejlepší, nejnadupanější M:I s tak mizernym hodnocením? Nechápu :-/