Recenzie (969)
The Beach House (2019)
Po nedávnym Color Out of Space je tady Cthulhu's Farts from the Deep. Sice to neni Lovecraft a je to evidentně dost levný, ale místama, s přimhouřenejma očima, to celý tak trochu lovecraftovsky působí...
Na prahu války (2019)
Po půlhodině váháte, jestli je hlavní hrdina jen magor nebo spíš srab. Po další půlhodině, když už si uděláte názor, vám zbejvaj ještě další 2 hodiny nudy, plný pobožnejch keců. Krásná příroda, hudba, silný německý herecký obsazení a ano, musela to bejt děsná doba, ale film jako takovej: nuda
Avanpost (2019)
Livingblbova kritika je většinou záruka dobrýho filmu a vzhledem k tomu, že jsem neviděl trailer a nic moc od Blackoutu nečekal, byl jsem až neuvěřitelně mile překvapen... 4,5*
Survive (2020) (seriál)
Totálně dementní formát a ještě místo survival thrilleru dostanete mizerný drama o sebevražedný blbce, plný naprostejch lapsů... ne, díky.
Capone (2020)
Dostat místo řádný mafiánský krimi nudný drama, kde si Al spíš než z thompsona střílí leda do plínek a žvejká mrkev místo doutníku... to fakt nechceš.
Awoken (2019)
Horor začínal se slušným hodnocením a ohlasy, minimálně od pár lidí, který se docela vyznaj. Awoken rozhodně nezklamal; vzhledem k žánru spíš příjemně překvapil. Pak přišlo pár 'odborníků' jako livingdead, psyhor a pár dalších a hodnocení šlo dolů... nenechte se odradit, minimálně za jedno shlídnutí to stojí... slušný 4*
Daddy's Little Girl (2012)
Myslim že mam nakoukáno poměrně dost, ale tohle byla fakt síla. Navíc se to zvrhlo úplně jinym směrem než jsem čekal... z amatérsky vypadající depky celkem slušná, naturalistická tortůra. 4,5*
1BR (2019)
Nechápu, jak si někdo může nechat takhle vymejt mozek.... ale pak tady čtu komentáře dementů, co za všim viděj Babiše :-D
Monstrum - Bestie z hory Inwangsan (2018)
Samotný monstrum je celkem fajn, korejci jsou zvláštní a ten českej porno-dabing tomu nasadil korunu... 2,5*
Vyproštění (2020)
Našlapaná a hodně násilná akční pecka s naprosto páradní kamerou; tohle se Netflixu (opět) povedlo. 4,5*