Recenzie (969)
Westworld (1973)
Jeden z mála filmů, co by si vyloženě zasloužil remake. Parádní záležitost a to nejen na tehdejší dobu: 4,5*
Hospital Massacre (1981)
Naprosto průměrnej osmdesátkovej slasher s příšernym jednáním hlavní postavy: 2,5*
Grace (2014)
V očekávání děsný blbosti docela slušný překvapení. Sice žádná hitparáda, ale pořád lepší, než většina zdejších přechytralejch komentů... 3,5*
Opravár (1996)
4 nejlepší komediální herci (Carrey, Stiller, Black, Wilson) týhle/tehdejší? doby v jednom snímku a stejně to jaksi nestačí. slabý 3*.
Labyrint: Útek (2014)
V podstatě jsem se docela bavil a to i přes často děsný dialogy a chování postav. Vlastně jsem to ani tak úplně nepochopil, ale co... Když bych měl srovnávat; slabší než Hunger Games, lepší než Demence (nebo jak se ta blbost jmenovala). A ten přiblblej mongoloidní ksicht Willa Poultera už nechci nikdy vidět!!! slabší 4*
V tvári démona (2014)
Lehce nadhodnotim , protože ta kritika hororovejch 'expertů' už mi zvedá mandle. Jasně že Jessabelle neni žádná hitparáda, ale když na kvalitní duchařinu má patent Wan, tak by člověk měl vzít za vděk i průměrem. Filmařina obstojná, herecký obsazení sympatický, příběh v pohodě: 60% PS: Srovnávání s Annabelle, jen kvůli podobnýmu názvu, se vyhnu...
V/H/S: Viral (2014)
Viral neni žádná tragédie a zdejší kritika mě přijde naprosto přehnaná! Dante the Great 80%, Parallel Monsters 80%, Bonestone (???) a spojovací Vicious Circles bohužel zazděná zrněním a podobnejma prasárnama (40%)
Pach krvi 6: Krvavý hotel (2014)
Podprůměrnej horor s nadprůměrnym gore, možná o něco lepší než předchozí díly, ale stejně na něj asi hodně rychle zapomenu. Ale nebudu si tu na rozdíl od jiných na něco hrát a dávat odpad jen proto, že je to už 6tý díl, zase tak zlý to rozhodně nebylo...
Herkules (2014)
Stejně jako např. Hněv Titánů nebo Pompeje: příjemná filmová jednohubka. dávám 4* kvůli Dwayneovi... (3,5*)
Berberian Sound Studio (2012)
Berberian Sound Studio aneb kolik zeleniny se spotřebuje na ozvučení jednoho hororovýho filmu. Zajímavej nehororovej počin: 3,5*