Recenzie (78)
New York, milujem ťa (2008)
moc jsem se na tenhle filmeček těšila ... asi až moc ... jsem dost zklamaná :-(
Pre moju sestru (2009)
Film ve mně vyvolal mnoho emocí, takže je jasné, že i pár slziček po dlouhé době ukáplo. Patří k mým oblíbeným.
500 dní so Summer (2009)
500 days of Summer je pro mě největší překvapení roku 2009.
Anča a Monča (2007) (relácia)
3hvězdy za to, že se uměj slušně ztrapnit.. to bych ani já nedokázala (myslím tím dobrovolně)
Pro strach uděláno (1999) (seriál)
Jeee to mi bylo asi tak 11 let, když jsem na tenhle seriál koukala na supermaxu :-D.. neunikl mi snad ani jeden díl.. proto musím dát plné hodnocení..
Vo štvorici po opici (2009)
Jen tak jsem šla do kina s vědomím, že se možná i párkrát zasměju... omyl... měla jsem co dělat ..abych popadla vůbec dech! A závěrečné titulky?..to už tekly slzy proudem. Pro mě je to prostě nejlepší komedie posledních let :-)
X-Men: Wolverine (2009)
Filmy X-men miluju. Na tomhle jsem byla v kině a moc se mi to líbilo, ale musím dát o 1 hvězdičku míň .. kvůli přehnanýmu konci..
Live Free or Die (2006)
Vcelku povedená krimi komedie .. ale mohlo by to být určitě lepší ... "Ooo Ice" :-D
Traveler (2007) (seriál)
Sakra, proč jen 8 epizod? :-(
Extra život (1997)
"Tak dobře ty zmrde mám tady tvojí dceru a pokud nedostanu, co chci pošlu ti ji po kouskách, slyšel si mě? Ucvakám ji prsty štípačkama a pak si je usmažím k snídani" =D