Recenzie (78)
Runaway (2005)
Tento film jsem hledala.. tak dlouho.. až jsem ho nakonec našla.. a za to hledání to opravdu stálo. Pro mě celkem zajímavý příběh. Aaron a Robin jsou výborní. 75%
Za mrežami (2005)
Já nevím..asi jsem ještě pořád puberťačka?!... smála jsem se pořád :-) 80%
Muži, čo čumia na kozy (2009)
George Clooney na tu kozu zíral opravdu perfektně :-D
Bez dcéry neodídem (1991)
Knihu jsem nečetla. Film nám pouštěli na střední a musím říct, že je velice dobrý. Mám ráda filmy podle skutečných událostí. 70%
Vyletieť z hniezda (2008)
Film sice plyne pomalejším tempem, ale i přesto jsem se dost nasmála. Herci výborní a konec je naprosto unikátní :-D
Posel (2009)
Dobré téma, Woody a Ben jsou úžasní. Jak to mám jen napsat ...ve filmu se mi líbí ty emoce a lidskost. Nevěřím, že je to režisérský debut!?:-) 85%
Twilight sága: Nov (2009)
60% víc k tomu snad dodat nemůžu..možná.. až to uvidím znova.. tak to hodnocení ještě změním..ale mnohem víc se mi líbí Stmívání!
Splnený sen (2009)
Sandra si toho Oscara fakt zaslouží :-)
Náš svet, naša láska (2005)
3 hvězdičky za dobré herecké výkony.
Zábavný park (2009)
Mě to prostě nějak nenadchlo :-(