Recenzie (78)
X Factor USA (2011) (relácia)
Tato soutěž má úroveň o dooost větší než u nás nějaká Superstar. Moji oblíbenci jsou Drew, Josh, Melanie a LeRoy.
X Factor Veľká Británia (2004) (relácia)
Mám ráda talentové soutěže, které mají úroveň a v Anglii mají sakra talenty!!! =) Moji oblíbenci, které poslouchám jsou Leona Lewis a Olly Murs. Další oblíbení finalisti byli Matt Cardle a Joe McElderry. Tenhle rok se mi zatím líbí Janet Devlin a Amelia Lily, na víteěze tipuju Janet nebo Misha B.
Galaxy Quest (1999)
"Nějakej červenej puntík míří k zelenýmu puntíku. Řekl bych, že my jsme ten zelenej." =D. Jedna z nejlepších komedií, které jsem viděla!
Láska bolí (2011) (seriál)
Velmi příjemný seriál! Chci 2. sérii =)
Puberťáci (2011) (seriál)
Viděla jsem 5 dílů. Zbytek vidět nechci. Lepší je UK verze!
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
75%
Upírske denníky (2009) (seriál)
Musím říct, že druhá série je mnohem lepší než první!!! A třetí teď pravidelně sleduji.
Zámena (2010)
Asi jsem čekala, že to bude lepší komedie. 55%
Česko Slovensko má talent (2010) (relácia)
určitě budu sledovat dál :-)... na Talentmania peču!
Skins (2007) (seriál)
Za všech 5 sérií dávám plné hodnocení ;-)