Recenzie (78)
Piatok trinásteho (2009)
Nejsem moc na horory, ale tento mě celkem potěšil. 60%
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
65%
Zo srdca a z duše (1993)
Převtělování bylo skvělé, protože RDJ je nejlepší!
Cry-Baby (1990)
Nejdivnější muzikál, jaký jsem kdy viděla! =)
Iron Man 2 (2010)
Super, bomba, paráda. Chci 3... a to HNED! :-)
Bojíte se tmy? (1990) (seriál)
Musím dát 4* ... když jsem byla malá.. tohle jsem naprosto hltala ;-)
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Na tohle nemám nervy!
Paris Hilton: Moje nová nejlepší kamarádka (2008) (relácia)
vyblitej odpad!
Defendor (2009)
Dávám vyšší hodnocení, ale nejsem si jistá, jestli si to pustím někdy znova!?
Český lev 2009 (2010) (relácia)
Kolja =D