Recenzie (741)
Ztracené děti (2023)
Artovější Stranger Things. Když děti přestávají být dětmi. Škoda té doslovnosti, ale i tak výborné.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Jednorozměrné postavy, neatraktivní šedivé prostředí městské bytovky a viditelný digitál, takže co se týče brutality, nic fyzicky nepříjemného.
Velké nic (2023)
Jediný dojem, který jsem si z toho odnesl, byl ten, že jsem rád, že už je ta šílená doba za námi. Jinak velké nic. Tak možná časem.
Geniálna priateľka (2018) (seriál)
Úžasně sobecké ve své lidské přirozenosti.
Barbar (2022)
Fantastickej setup do únikový hry.
Prasiatko (2022)
Španělská soap opera. Díkybohu za ten závěr.
Premlčané (2022)
Pošta pro tebe bez pořádné dávky emocí. Sedláček je pro mě nejpřeceňovanější českej režisér.
Avatar: Cesta vody (2022)
Animák a dokument roku.
Šialená noc (2022)
Zábavné a sympatické, ale taky patos a klišé a méně gore, než bych po prvních ohlasech čekal. Když se to totiž utrhne ze řetězu, je to super.
Zelený rytier (2021)
Jak poslední věta udělá celý film.