Posledné recenzie (740)
The Cellar (2022)
Úplně v pohodě fungující horor (odpočítávání schodů mrazivý), kde se to klasicky posere v okamžiku, kdy už musí přijít s nějakým rozuzlením.
Jeden život (2023)
Žádná velká filmařina, spíš průměrnej televizák, ale ten příběh je natolik nosnej a silnej, že je to vlastně jedno. Ve Světozoru jako na pohřbu.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Hodně zjednodušený pohled na WW2, ale jako rekapitulace funguje výborně.
Posledný denníček (81)
[Naposledy dohráno] - Limbo (2010), INSIDE (2016)
Limbo (2010) - 8/10 - Byl sice první, ale já první hrál INSIDE. :) A ten je zábavnější, originálnější a ne tak frustrující při přesném načasovávání.
INSIDE (2016) - 10/10 - Hra jako z jiného světa. Atmosférická, neskutečně zábavná; a to i při řešení logických hádanek (které nejsou tak těžké jako u Limba, čímž stoupá jeho zábavnost). Čeho si ale nejvíce považuji, je, že hra nepřestává překvapovat svou originalitou a v závěru přinese něco prostě..., no prostě neskutečného. Hra, která se dá doporučit snad úplně všem.