Recenzie (5 590)
...a Amazonka mlčí (1963)
Tohle strašný dobrodrůžo si pamatuju z televize a tenkrát se mi moc líbilo. Škoda, že čas tolik změnil.
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
No, fikce jak hrom,ale o to nejde. Není to moc zábavné a ani dobře natočené. Kdo bude příště?Jefferson, Kennedy,Nixon nebo třeba Bush?
Absolútna moc (1997)
Skvělé obsazení a úvod vypadal velice zajímavě, ale pak se to zvrhlo v jednu velkou nezáživnost a nudu.
Absolvent (1967)
Naprosto skvělá romantická komedie, takový se už netočí. Dustin Hoffman je naprosto dokonalý a Anne Bancroft naprosto děsná mrcha.
Accident Man (2018)
Když nebudu počítat filmy o Boykovi, tak je tohle asi nejlepší Adkinsův film, kde má hlavní roli. Akce je požehnaně a je výborně natočená. Sem tam padne i humor a obsazení je víc než luxusní v tomhle žánru. Snad jen kdyby závěrečný kecy nebyly tak stupidní.
Accident Man 2: Zabijakova dovolenka (2022)
Nutno uznat, že je to mnohem slabší než první film. Adkins je sice fajn a akce je slušná, příběh sice jednoduchý a ohraný, ale mě spíš štvaly některé postavy, zejména ten rozmazlenej fracek v pyžamu a čínská bojovnice. Nicméně, pořád to bylo slušné.
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Pár vtipných scének, jinak trapnost a blbost.
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Úvodní parodie na Cliffhangera mě pobavila. Zbytek filmu je naprostá sračka
...a čo ďalej, doktor? (1972)
Moc príma komedie s naprosto výborným O´Nealem a Streisandovou. Báječně jsem se bavil.
Ad Astra (2019)
Nevím, jak se k tomuto filmu postavit. Sci-Fi mám moc rád a pokud jde o výpravnost tohoto snímku, tak za mě super. Příběh je sice předvídatelný, ale to by zas tak nevadilo. Co je ale nejhorší, tak způsob vyprávění a téměř nulové tempo, které člověka dohání k usínání.