Obľúbené seriály (10)
Ženatý so záväzkami (1987)
Jeden z nejlepsich serialu. Opravdu bomba.
M.A.S.H. (1972)
Futurama (1999)
Byli jednou dva písaři (1972)
Taká normálna rodinka (1971)
Simpsonovci (1989)
Akty X (1993)
Ajťáci (2006)
Teória veľkého tresku (2007)
Naprosto skvely serial o posahanych fyzicich :)))). Naprosto skvely hlasky. Tesim se na druhou serii.