Posledné recenzie (267)
Ľadové kráľovstvo (2013)
Kdysi panovala mezi pohádkovými princeznami rovnoprávnost. Dnes u dětí jedna z nich vládne všem: "Elsa". Příběh o vzteklé princezně, která se naučí mít ráda sama sebe i všechny ostatní a o její hodné a naivní mladší sestře, která trochu té naivity ztratí, je celkem originální. Není ale nijak úžasný a dokonce i mezi ostatními pohádkami od Disneyho patří k těm nejslabším. Proto jeho výsadní postavení nechápu. Jelikož jsem ale většinu života žil v tom, že Elsa je přerostlá čtyřnohá kočička, je evidentní, že nejsem předškolní holčička. Cílová skupina je tedy jinde a já to zjevně neumím správně posoudit. Dávám --- == 65 % == ---.
sKORO NA mizině (2020) (seriál)
Viditelně slabší než Lajna, ale i tak dostatečně vtipné. Zvlášť když si vezmu, že to muselo vzniknout dost narychlo. Dávám --- == 72 % == --- .
Černobyl (2019) (seriál)
Tato minisérie exceluje především v zachycení tíživé atmosféry. Oceňuji také, že se v rámci možností drží skutečných událostí. Přesto se na této serii najdou nějaké mouchy. Americký patos z toho dost často nemístně vyčuhuje. Zvlášť okamžité následky na ozáření jsou dost přehnané, ale chápu, že na obrazovce to museli nějak zdramatizovat. Dějová linka s vybíjením zvířat byla zahrnuta spíš z dokumentárních důvodů atd. Naopak mi nevadila postava Chomjukové (s vyjímkou jejího jasnovidectví ohledně těhotenství Ignatěnkové). S ohledem na místo a dobu působí její postava dosti neuvěřitelně, ale lepší než desítky dalších postav, co by se v krátké stopáži naprosto rozmělnili. Dávám --- == 93 % == --- .