Recenzie (958)
Šógun - Sen o sne (2024) (epizóda)
Jsem zvedav, jestli bude druha serie. Tvurci si nechali otevrena vratka.
Šógun (2024) (seriál)
Konecne zas poctivy historicky serial z Japonska, ktery odpovida historii a ne jak ty z BBC a nektere z USA sragory. We live and we die.
Fallout (2024) (seriál)
Neznam predlohu, ale serial se hodne povedl. Spravny mix srandy, nasili a pribehu. Walton Goggins hlaskuje ostosest. Doufam, ze ve 2.serii se jeste vic bude tlacit na pilu. Rozjezd serialu je paradni.
Sugar - Títo ľudia, tieto miesta (2024) (epizóda)
Povedeny rozjezd serialu o soukromym ocku Sugarovi a jeho patrani po vnucce jednoho hollywoodskyho producenta a jeho povedene rodince.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (séria)
Hodne povedena kriminalka z prostredi Jakuzy. Druha serie stejne kvalitni jako ta prvni. Pekne zakonceni serialu.
Kryptotunel (2024)
Ray Trapani je podvonik a tom zadna, ale ze ma az takovy stesti, tomu se nechce verit. Holt nekteri maji kliku. Zivot je spletity.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Tak jeden z nejlepsich serialu roku 2024. Kdyz se chce, tak se da natocit vyborny serial i v Cesku s malo znamymi herci. Jen doufam, ze druha serie bude stejne dobra.
Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (séria)
Trochu slabsi nez prechozi dve serie, ale posledni dil to zachranil. Sunderland til I die. Sam velky fanousek, mam pro takove lidi slabost. Je dobre videt, jak fanousci na ostrovech fotbalem ziji. Napr. v Anglii jsou navstevy i ve 4. lize (Legue Two) daleko vetsi nez u nas. V tomto ohledu jsou na ostrovech o nekolik radu napred. Lze udelat dokument o kazdem klubu z 1-4. ligy v Anglii a stalo by to za to.
Temný prípad - Part 3 (2024) (epizóda)
Z Temneho pripadu se staly Velmi krehke vztahy. Je to fakt bida, prestavam to sledovat, pry 4. cast je jeste horsi. Issa Lopez natocila tezkej pruser.
Jak se dožít stovky: Tajemství modrých zón (2023) (seriál)
Hodne povedeny dokument o starnuti a dlouhovekosti. Doporucuji.