Obľúbené seriály (10)
Sultán (2011)
Jeden z mála seriálů, který je produkovaný jako Klasický seriál , tenhle jsem si oblíbil v rámci Vtipných scén, Dramatické hudby a povedených kostýmů. ••• 97% ••• Seriál je velmi povedený a líbí se mi, že díl od dílu je příběh čim dál zajímavější.
Vinári (2014)
Všechny moje lásky (2015)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
V.I.P. vraždy (2016)
Ohnivé kura (2016)
Líbilo, mnohem lepší než ty přihlouplé a trapné seriály na Homo-Nově, na kterou jsem se už dlouho přestal dívat. Věřím, že se tento seriál požene správným směrem, fandím a držím palce. Jakub Prachař je skvělí
Prázdniny (2017)
Není to špatné, prostě, český vkus, český seriál a tak ty věci kolem toho
Krejzovi (2018)
Premiér (2019)
Velice vtipné a pan Soukup je skvělí jako vždy
Čechovi (2019)
Na TV Barrandov koukám rád a seriály tohoto typu miluji