Obľúbené filmy (10)
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Jedním slovem! - Úžasný zážitek, prostě nejlepší díl X-Menů v celé sérii. Sentinelové a akce mi připomínaly krapet obleky Tonyho Starka. Ale jinak to spojilo všechny filmy v jeden, zkrátka Geniální a to tak dávám 100%
Cililing (2008)
Cililing a tajomstvo krídiel (2012)
Výtečně! - Jsem ve věkové kategorie studijní a tedy mám už i dosti dobré zkušennosti s filmy. A Zvonilka je moje nejoblíbenější a snad jediná animovaná pohádka co nevypadá hloupě a tak působivé podání a příjemné písně se jen tak nehoupou, těma dokáže překvapit jen Walt Disney a Zvonilka. Ať si říká kdo chce, co chce série se přizpůsobuje moderním nárokům a není to takzvaná miminkovská sračky, ale pořádná pohádka pro velké.
Cililing a Veľké hry (2011)
Captain America: Zimný vojak (2014)
Hustě, hlavně ten vtipný začátek jak si Steve dává raní rozběh či něco takového. Potom hned akce, když Steve padá bez padáku a bitka na lodi. A ten zbytek tu popisovat nebudu, ať to není víc tak SPOILER
Thor: Temný svet (2013)
Cililing a pirátska víla (2014)
Noe (2014)
Kniha džungle (2016)
Jsem maximálně nadšený. Jon Favreu je můj hrdina už dlouho, protože, co vytvoří je velkolepé a skvělé!