Posledné recenzie (68)
Insidious: Červené dvere (2023)
Scenáristicky nejslabší díl který zaprvé nedává v některých částech smysl a za druhé pak spoustu věcí nakousne které nedotáhne do konce a to až do takové míry že moje hodnocení ke konci je spíš 50% než původních 60% Tak či tak jsou to 3 hvězdičky (2,5 hvězdičky) Velká škoda že ČSFD nenabízí poloviční hvězdičky.
V zajatí zla (2023)
Sakra tenhle film je vlastně natočený podle Simpsonových-Speciální čarodějnický díl IIV Pokud víte co je to za díl tak se omlouvám za menší spoiler.
Hovor so mnou! (2023)
70% si to určitě zaslouží. Po dlouhé době originální a povedený horror který se ničeho nebojí určitě doporučuji 🦸🏻♂️