Recenzie (1 230)
Ferdinand (2017)
Po dlhom čase môžem povedať, že slovenský dabing sa naozaj vydaril.
Križovatka smrti 2 (2001)
Film mal svoje momenty.
Tigre v meste (2012)
Malo to svoje momenty aj nápad, no okrem skvelej kamery mi to vyznieva ako taká neslaná-nemastná snaha o niečo, čo ani režisér nevie, čo by malo byť.
Expanze - Nezapomeňte na Cant (2015) (epizóda)
Stále nejde o niečo, čo by vyslovene nadchlo, no táto časť sa vydarila zatiaľ najviac. Poukazuje na to, že nie všetko je vždy také, akým sa byť zdá, a tiež, že občas treba hrať diplomaticky, nie tvrdošijne a bezhlavo ísť "za svojím".
Simon Birch (1998)
Veľký príbeh malého chlapca s obrovským srdcom.
Expanze - Velké prázdno (2015) (epizóda)
Treba zrejme príliš veľa častí na to, aby tento seriál dokázal k sebe divácke publikum pritiahnuť. Na mňa nestačili ani dve.
Expanze - Dulcinea (2015) (epizóda)
Poslabší začiatok s náčrtom množstva zaujímavého vývoja. Uvidíme, čo prinesie druhá časť.
Eva Nová (2015)
Náhľad do ľudskej zadubenosti, nevraživosti, ale aj nepoučiteľnosti či veľkého psychického zúfalstva.
Veterán (2020) (TV film)
Expresionizmus na filmovom plátne, v plnej svojej kráse. Napriek početným predvídateľným udalostiam mi vôbec nič neprekážalo, skôr naopak. Film ma milo prekvapil.
Rad nešťastných príhod (2004)
Ďalší herecký koncert Jima Carreyho, výborná kamera i grafika, no v druhej polovici príbehu sa mi už príbeh trocha zunoval.