Recenzie (1 098)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
První, druhá řada naprůměrná, třetí průměr a čtvrtá byla tak trochu zbytečná. Nejlepší postava T-bag, který se mi na svobodě moc nelíbil, ale jeho role ve vězení byla super.
Bojová loď (2012)
Zase to dokázali a hlavně, že Rihanna přežila, že nám ještě zazpívá. Nic originálního nečekejte, ale koukat se na to dá.
Cvrček a housličky (1978)
Kapr překvapil.
Hranaři (2011)
Měl jsem chuť tohle dokoukat, protože se mi dlouho nestalo, abych něco nedokoukal, ale herci total tragický. U nás není herec co by moch hrát nějakýho mafiána. Tak proč točit takovou sračku. Po 30 minutách jsem to vzdal.
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
Hodně podhodnocený. Spousty vtipných hlášek. Nechápu co tady všichni blázní s těma odpadama. Nárožný vtipný, jako vždy.
Falešná kočička aneb Když si žena umíní (1926)
Jako slyšet opilého Buriana, jak dělá zubaře to by byl zážitek.
Panorama snímané z jedoucího vlaku (1898)
Rozdíl více než 100 let a okolo kolejí skoro žádný změny, akorát tady nejsou posprejovaný zdi.
Džuon 2 (2000)
U prvního dílu jsem se ani tolik nebál, ale tady to teda dost, husí kůže né a né zmizet. A to jsem film na začátku odsoudil, že první 30 minut je z prvního dílu, ale na mě stačilo těch zbylých 40 minut. Jenom Shutter 2004 je tak trochu lepší.
Svatební košile (1978)
Kábrt mě překvapil mráz po zádech běhal a chlupy na rukou stály.
Překažené dostaveníčko (2007)
Docela se do toho opřeli, že bych jim to i věřil. Vášnivé!