Recenzie (1 098)
Tom a Jerry - Pup on a Picnic (1955) (epizóda)
Mravenčí pochod ten vždycky pobaví.
Nedotknuteľní (2011)
Tady se musí dát plný počet hvězd. Moc příjemný a vtipný film. A ty dva to zahráli moc dobře. Pochybuju, že se udrží na 8 nejlepším místě, protože do 50 nej. filmů se to určitě nehodí a držet místo vedle kmotra atd. na to ten film fakt nemá.
Tom a Jerry - Mice Follies (1954) (epizóda)
Tom je nadaný krasobruslař.
Vdovcovy intimní večery (1978) (TV film)
Tak 1 z 8 by se na to chytila.
Řeč lásky (2010)
Nejlepší romantický krátkometrážní filmek co jsem kdy viděl. Bylo to milé.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Docela chápu, že někteří dali 5 hvězd, protože něco podobnýho se asi nenajde. Taky bych dal 5 hvězd, ale nebudu se opičit a dám co si ten film zaslouží.
Pozemšťan (2007)
Dobrá myšlenka, ale to je asi všechno. Herecký výkony katastrofa snad ani jednomu jsem nevěřil jeho roli. Obrovský zklamaní a ty kecy o náboženství to byla hrůza ještě o 30 minut by to bylo delší a odpad je jasný.
Laveuses (1896)
Lumière už natočil dost různých činností takže by se měl zlepšovat, ale tohle bylo celkem o ničem.
Příjezd vlaku na nádraží v Perrache (1896)
Tady mě zaujalo, že ten vlak měl nějak moc dveří.
Armáda temnôt (1992)
Určitě lepší než Evil Dead 1, 2.