Recenzie (1 098)
Japonské Tsunami - Jak se to stalo (2011) (TV film)
Moře se pomstilo za to co je k vidění v dokumentu "Zátoka". Kde jsem se k tomu vyjádřil.
Dead Island (2011)
Jak už se tady někdo zmínil celovečerní film by to chtělo. Litry krve co stříká a bylo by to hustý.
Scapinova šibalství (1980) (TV film)
Menšík ten to teda rozjel se divim, že mu huba neupadla, jak furt mluvil.
Som číslo štyri (2011)
Doufám, že se dočkáme pokračování a akční to bude hnedka od začátku. Pak klidně dám 5 hvězd.
Srdečný pozdrav zo zemegule (1982)
Jsem nečekal, že to bude tak dobrý. Docela jsem se zasmál. Škoda, že neudělali pokračování klidně bych si to hnedka pustil.
Proboha! (2008)
Dal bych 3 hvězdy, ale kvůli významu dokumentu musim dát o hvězdu víc. Jsem rád, že nejsem věřící. A jsem přesvědčen, že s věřícím bych nedokázal mluvit dýl, jak 3 minuty. V týhle době věřit v takovou blbost je hrozný. Ještě, že bůh vymyslel internet a můžu to sem napsat :-)
Nezvratný osud 4 (2009)
Skoro to bylo na 2 hvězdy, ale jak viděl ty úmrtí v kině mě přesvědčilo, že ani náhodou nedám tak velký počet hvězd. Trapný umrtí a skoro žádná originální myšlenka. A oni si dovolily natočit i díl pátý, ale divim se, že má 60% takže jsem zvědav co tam bude.
Arthur: Ťažký život milionára (2011)
Čekal jsem trapnou americkou komedii a ještě k tomu byla romantická. To už je znamení, že to půjde k odpadu. Jenomže jsem se bavil od začátku do konce. Dějově nic moc, ale zbytek byl překvapivě povedený.
Mrňous a čarodějnice (1980)
Jako dítě bych se u toho určitě bál. Jak čarodějnice běžela působilo docela strašidelně.
TACHO (2010)
Mezi hroznými hereckými výkony snad byl nejlepší Olgy Lounový a to je asi jediný co mě zaujalo na filmu. A překvapilo mě, že když se Landa dozví, že má raka tak se tváří, jako kdyby mu řekli, že má rýmu. Tady by toho šlo zkritizovat tolik, že než by to sem člověk napsal tak zničí klávesnici.