Recenzie (3 960)
Hrůza pod zemí (1994)
Bylo nebylo, byly naše videopůjčovny plné vesměs průměrných adaptací Kinga a Lovecrafta a tohle je jedna z těch pozdějších videolovecrafťáren, z níž mi v paměti utkvěly pouze masivní pyrotechnické orgie v závěru.
Stopár (2007)
Další dokonale zbytečný a bezpohlavní hororový remake z produkce Michaela Baye (a že už originál nebyl žádný zázrak). Sean Bean dokáže být strašný rutinér.
Prachy dělaj člověka (2006)
Snaha natočit něco "západnějšího" pro jednou neskončila tragicky, ale díky Johnově podivnému scénáři s příšerným koncem jen trochu rozpačitě. Člověk tam od začátku hledá BONY A KLID a akci, ale velmi brzo je mu jasné, že tohle žádné BONY A KLID nejsou, stejně jako to přes několik efektních explozí automobilů není akční film (a ani komedie). Osvěžující, ale průměr. Taky jste si všimli, že jsou tu všechny ženské postavy naprosto nesnesitelné?
Řád orla (1989)
Zachránil jsem to z výprodeje kvůli Slyově bráchovi Frankovi, kterej tu hraje hlavního záporáka, ale ani jsem to nedokoukal. Nudné béčko o ničem. Distribuce u nás: Butterfly.
10 položiek a menej (2006)
Poslední dobou už jsem začínal být na ten Freemanův moudrý dobrácký xicht alergický a tahle skromná a milá, byť místy až příliš podbízivá nezávislárna mě z toho zázračně vyléčila, ačkoli sama o sobě žádným zázrakem není.
Ocelové peklo (1995)
Béčkový post-apokalyptický akčňák z produkce Merhiho a Pepina, čímž je de facto řečeno vše, tj. málo děje a hodně vyplácané zábavné pyrotechniky. Hádám by se to prostě dalo odbýt obvyklou nálepkou "kopie ŠÍLENÉHO MAXE", z jehož druhého dílu si to bere jak futuristická vozítka, tak motorkářsko-pankáčské záporáky a zápletku "hrdina chrání mírumilovnou komunitu" (škoda jen že ne víc honiček, je tu jen jedna na začátku a jedna na konci), westernová stylizace připomene ZDIVOČELÝ SVĚT a hrdinovo nedobrovolné naverbování militaristickými padouchy zase pozdějšího POSTMANA. Pistolník Joe Lara (který si post-apokalyptický žánr vyzkoušel už v AMERICKÉM CYBORGOVI) by svým romantickým dlouhovlasým zjevem pasoval spíš do "DOKTORKY QUINNOVÉ", ale docela ujde, zato Brion James se tu objeví jen deset minut na začátku a na konci. Fanoušci postapo filmů sem - http://www.post-apocalypse.co.uk/
Predám šéfa (2006)
K popukání to zrovna není, ale celkem příjemný film.
Firemný masaker: Hrôza v Maďarsku (2006)
Nikdy by mě nenapadlo, že dám někdy nějakému hororu víc hvězdiček než obitus a to bych si IZOLACI nikdy nepustil, kdybych věděl, že ji natočil režisér mizerného CREEP s Frankou Potente (pro jednou jsem předvýzkum pěkně odflák a díkybohu zato). Nevím, co se se Smithem za ty dva roky dělící oba filmy stalo, ale velmi příjemně překvapil. Jde mu jak horor tak komedie a i když zamrzí, jak si tu oboje vzájemně podkopává nohy, film aspoň nepřetržitě záměrně baví. No schválně, o kolika vyvražďovačkách z posledních let můžete tohle říct.
Neuveriteľný Hulk (2008)
Marvel opět hodil do svého adaptačního hrnce druholigového režiséra, pár kvalitních herců, jejichž sláva mírně zašla, a 150 milionů, jenže tentokrát zapomněl přimíchat humor a cokoli vzdáleně zajímavého a výsledek sice není taková sranděra jako předchozí film od Anga Lee, ale pořád je to těžká nuda, včetně po Iron Manovi dalším slabém digifinále se dvěma rvoucími se digipajduláky.
Moja veľká indická svadba (2004)
Bollywoodská verze Pýchy a předsudku, tj. hodně oranžové, tance, zpěvu a Aishwarye Rai, která to pro mužskou část publika činí jakžtakž snesitelným.