Recenzie (3 957)
Cestovatelia v čase (2016) (seriál)
Po pár dílech - příjemná oddychová časovka, která připomene časy devadesátkových serošů, ale přece jen je trošku rafinovanější. Abigail Spencer je fajn.
Pašerák (2018)
Velmi příjemný odvar z Gran Torina, který by potřeboval zatlačit na scénář. Takhle se nějakého dramatu dočkáme až na konci, zajímavé motivy jsou jen nakousnuty (Earl penězmi z pašování drog financuje charitativní projekty) a dobří herci nemají co hrát (Cooper, Peňa, Fishburne, Garcia, Collins). I tak si ale Clint na prahu devadesátky připsal další solidní zářez.
Prvý človek (2018)
První polovina dost o ničem a na druhou už jsem nesebral síly.
BONDING (2019) (seriál)
Sexy, vtipné a velice pohodové.
Agatha Christie: Skúška neviny (2018) (seriál)
Nějak mě to nebralo, i když je to solidní řemeslo.
Glass (2019)
Vyvolený i Rozpolcený jsou super filmy, ale zavřít jejich hlavní postavy do jednoho baráku a pak kolem toho plkat nebyl nejlepší způsob, jak je svázat dohromady a nechat vyvrcholit.
České století - Všechnu moc lidu Stalinovi (1948) (2013) (epizóda)
Hodina a čtvrt politických plků. Dvě hvězdičky čistě za informační hodnotu.
Nepolapitelný padělatel (2018)
Je fajn zase vidět Chow Yun Fata ohánět se dvěma bouchačkami, ale ještě fajnovější by bylo, kdyby to bylo v pořádném akčním infernu. Jenže tady přijde první akce po padesáti minutách (!) a žádná z akčních scén mi výrazněji neutkvěla. A příběh o neúspěšném malíři, který se přidá k padělateli peněz, je poněkud zdlouhavý.
The Deuce: Špína Manhattanu - Pilot (2017) (epizóda)
Pilot k seriálu o porně, kde se porno nezmíní ani jediným slovem. A navrch se tu jen seznamujeme s postavami a celé to zatím nikam viditelně nesměřuje. Postavy jsou dobré, výprava taky, ale příště už by se mělo začít něco dít...
The Twilight Zone - The Comedian (2019) (epizóda)
Pilot má fajn nápad, ale až do konce ho rozvíjí naprosto předvídatelně a vypravěč to pak ještě dorazí polopatickým vysvětlením.