Recenzie (958)
Mladé pušky (1988)
Jeden z mých nejoblíbenějších westernu
Space Jam Nová legenda (2021)
Nemá to a nikdy mít nebude na skvělou jedničku s Michaelem Jordanem , ale i tak sem se bavil. Když zapomenete na celou jedničku že vůbec vznikla tak v celku slušně natočený film u kterého se i zasmějete.
Anything for Jackson (2020)
Ani nevím proč , ale už přes půl roku co jsem si všiml tohoto filmu jsem si myslel že to má něco společného s Pátkem třináctého. Sice nemá , ale film má co do sebe.. jen sem čekal mnohem větší zážitek a víc lekaček. ***
Pripojení (2021)
Příjemný animák který vykouzlí úsměv na tváři.
Malicious (2018)
Už dlouho jsem měl tento film ve svém CHCI VIDĚT , protože se mi zalíbil obsah filmu. Teď jsem si tento film pustil , a byl jsem dost zklamaný. Ve filmu nebylo nic co by upoutalo mou pozornost nebo by mě jen trochu zaujalo. Herci nebyli špatný , ale to je tak vše.
Očista navždy (2021)
Za mě nejhorší ze série
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Čekal jsem mnohem víc... Velké zklamání !
Kliatba Halloweenu (1995)
Strašná slabota u které jsem se nehorázně nudil.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Na tohle pokračování jsem se těšil dlouho , sice jsem nečekal že to bude tak dobré jako předešlé dva díly , ale přesto mě film dostal do kolen. Naprostá spokojenost
Príšerákovci (2017)
Hodně mizerný animák. Nevím co bylo horší jestli ta příšerná nuda nebo ten fakt že se to chtělo podobat hotelu Transylvanie.