Recenzie (958)
Niekto na druhej strane (2020)
Žádná sláva
Dávno stratený syn (2006) (TV film)
Začátek nebyl špatný ale po chvíli to šlo vše do kopru. Nudná slatanina.
Rebooted (2019)
Skvěle natočené , ale chybělo tomu dost k dokonalosti
Napätie (2021)
Špatný to nebylo , škoda jen že se to začalo rozjíždět až na konci. Film uběhl rychle jako voda a vlastně pořádně strašidelného tam nic nebylo. Ale i tak v celku slušně natočený film. Nejvíc se mi asi libila ta malá holčina jak to zahrála. ***
Malá čarodejnica (2018)
Na to že nesnáším německé pohádky , tak tahle pohádka se dala a vůbec mi nevadila. Příjemná Klidná koukatelná.
Život s Mikeyom (1993)
Michael J Fox v hlavní roli opět nezklamal.
Trapper John, M.D. (1979) (seriál)
Se seriálem MASH se to srovnávat nedá , ale úplně špatné to zase taky není.
Odhalení (2019) (seriál)
Seriál má sice jenom osm dílů , ale i přesto mě doslova okouzlil. Gypsy !! 😊
Framed (2017)
Do části zapíchnutého nože v hlavě mě to strašně bavilo. Pak už šla kvalita filmu dost dolů.
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Příjemný seriál o indce co je spíš srdcem Američanka.