Recenzie (951)
장희빈 (1995) (seriál)
Našel jsem jen 7 dílů, ale i tak dost slabé..
Jedeme na teambuilding (2023)
Je to sice fakt blbost, ale u dost scén jsem se od srdce zasmál. Horší ***
Evil Bong 777 (2018)
Nejhorší z celé série Evil Bong.
CHiPs (1977) (seriál)
Kam se Gerchán na ně hrabe, tyhle policajti na motorkách mě fakt bavili. Viděny zatím jen dvě série a dost dobry.
Beverly Hood (1999)
Celkem to šlo, ale po druhý to vidět nechci
Poklad pána Arna (1919)
Naprostá skvelost. Teď to běželo na Cs Film HD , sice jsem neviděl děj co se v něm odehrával, krom posledních nějakých cca 25 minut , protože jsme uspavali dítě, tak sem to dal jen jako mluvené slovo , po pár minutách to malá znuděná vzdala a šla radši spát 😅 ale mě se to dost líbilo.
Eminem: Killshot (2018) (hudobný videoklip)
Tohle byl killshot pro MGK
Mil Mascaras vs. the Aztec Mummy (2007)
Překvapivě to celkem šlo, i tempo Děje slušně běželo
Jonathan Winters: On the Ledge (1987) (TV film)
Hodnoceno za prvních 30 minut , zbytek jsem nenašel.
Corpse Eaters (1974)
Nezajímalo to Američany ve Worst Movies , a nezajímalo to i mě. Slušná slabota 👎