Recenzie (1 243)
Nezastaviteľný (2013)
Akčňák na jedno použití, ale docela dobře jsem se bavila - prostě Amerika jak má být. Nezničitelný kladný hrdina otec a jeho neméně drsná dcera, venkov, výroba drog, hodně akce a roztomilé koťátko .... zazvonil zvonec a pohádky byl konec:)
Agatha Christie's Poirot - Smrť pani McGintyovej (2008) (epizóda)
Zavražděná domácí a nevinný odsouzený, dvě staré fotografie a další film s paní Oliverovou - na mě poněkud překombinovaný.
Helen (2009)
Těžko hodnotitelný film - ze začátku jsem myslela, že něco tak nudného a dlouhého nevydržím, pohled na nemocnou věčně uřvanou Helenu byl pro mě nesnesitelný, zachránilo to až několik závěrečných minut. Deprese je pěkná svině, 3*
Rana dáždnikom (1980)
Tak tady to nezachrání záměna ani deštník, moc jsem se nebavila...3*
Kam doskáče ranní ptáče (1987)
Můj oblíbený film. Musil, co ještě málo zkusil, jeho ranní vzkaz nahraný na magneťáku, a tulení se k mámě při písničkách Karla Gotta:)
Tri farby: Červená (1994)
Nemám ráda francouzské filmy a bohužel ani tento mě nenadchl. Možná je to i tím, že jsem neviděla předchozí dvě barvy. Za modelku, soudce, přejetého psa a psychologii postav 3*.
Medzi riadkami (2007)
Sice pěkně zahraná role učitelky, ale film na mě působí až moc neuvěřitelně a pohádkově. Dvě hodiny pěkně utekly, ale pro mě je to snadno zapomnutelný film. 3*
Třetí skoba pro Kocoura (1983)
Jejda, na tenhle film pro mládež jsem už úplně zapomněla. Veselá hudba, vražda a dokonce mi byli sympatičtí i ti horolezci:) které jinak opravdu nemusím. 4*
Kúpili sme ZOO (2011)
A sakra, tohle pro mě nebylo, naprosto souhlasím s názorem uživatele Nascendi. 3*
Manželstvo po taliansky (1964)
Tak nevím, Manželství po italsku mě vůbec nepobavilo, 3* za Sophii Loren a její maskérku:)