Recenzie (1 243)
První den zbytku tvýho života (2008)
Náladovka, kterou jsem si opravdu vychutnala až napodruhé v klidu domova. Vyvážená kombinace toho veselého i vážného co přináší život. Zaujal mě příběh bezstarostné dcery Fleur i otce Roberta končící songem Perfect day...
Parížske zločiny (2013) (seriál)
Celkem koukatelný seriál, ale hlubší myšlenku bych v tom opravdu nehledala...3*
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Po první sérii 3,5* - nemůžu si pomoct prostředí i styl vyprávění se mi líbí, ale je délkou mi to připomíná Dallas:)
Návrat z doby ľadovej (2006)
Začátek vypadal opravdu slibně, ale postupně mi i těch 80 minut přišlo dlouhých, škoda dobrého námětu. Nejprůměrnější z průměrných zachraňuje svět, kde žijí už jen ti největší hlupáci...
Námluvy (1961) (TV film)
Na můj vkus hodně uječené námluvy..."No, právě začíná rodinné štěstí..."
Poslední cyklista (2014) (TV film)
Opravdu nevím kdo za to může - jestli Židi, nebo cyklisti :)) ale na víc jak slabé 3* to nevidím a pomohlo by tomu asi jenom zkrácení...škoda, a já se zase tak těšila...
Karel Gott v Lucerně (1989) (relácia)
Celkem vtipná záležitost - Šíp a Uhlíř Holky z právnické fakulty, nedokončená písnička Ňu Ňu od Mládka...
Agatha Christie's Poirot - Veľká štvorka (2013) (epizóda)
Zinscenovaná smrt Poirota a setkání starých přátel po mnoha letech...ale to je tak všechno...3*
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Päť podozrivých (2003) (epizóda)
Moc povedený díl a já si stále myslela, že viníkem je znetvořená sestra Angela:)
Carrie (1976)
Asi první "horor" u kterého jsem se nebála...jediný z koho jsem měla osypky byla šílená matka, a taky jsem čekala trochu jiný konec. Prostě filmy podle předlohy Kinga mi nesedí.