Recenzie (1 243)
Africká Kráľovná (1951)
Slečna Róza a pan Allnut, málo děje a Afrika. Jinak skvělé je i divadelní představení s Lindou Rybovou a Hynkem Čermákem.
Lovci pokladov: Na hrane histórie (2022) (seriál)
Pro větší děti super. Umírají pouze padouši:) Hlavní hrdinové sympaťáci a záporačka Catherine Zeta-Jones vlastně taky.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Předchozí film se mi líbil víc. Droga, Elton John, psí roboti, mlýnek na maso,...
Kingsman: Tajná služba (2014)
Gary a Harry, jeden budoucí a jeden zkušený špion:) Gary sice s vysokým IQ, ale z jiné společenské třídy se začne školit na špiona. Mops, oxfordky bez dírek, miliardář a jeho drsná beznohá pomocnice, švédská princezna a telefony...
The King's Man: Prvá misia (2021)
První Kingsman, kterého jsem viděla. Rasputin, válka, kozy. Za mě dobrý:)
V lete ti poviem, ako sa mám (2022)
Mě film pobavil, ale pro muže to opravdu nebude. Dabing byl hrozný, ale to nehodnotím, ani to že herci mi na dané role přišli většinou postarší. Úporná Kostková, Hoffman s milenkou, Sokol s mediálně známou ženou, restauratér, manželka premiéra. Ale ze života žen 40+:) Najkrajšie Vianoce
Keď sa červenám (2022)
U dětí, holka i kluk! měl film úspěch. Třináctiletá Mei, odkud pochází mi došlo až v čínské čtvrti, se mění ve vyžranou chlupatou pandu a prožívá pubertu.
Judy (2019)
Příběh Judy jsem moc neznala, závislost na prášcích, tlak na výkon, alkohol, žloutenka, potraty, deprese, dcera Lisa, děti, muži...Zellweger to hrála tak, že jsem se jí bála...Zrodila se hvězda...
Tajomstvo starej bambitky 2 (2022)
Povedený páreček královna Kubařová a Karaba Vetchý, záporáci Vladyka s Lábusem. Akorát Kudla mi vadilo hned od začátku.
Bábovky (2020)
Bábovky se mi celkem líbily. Mix nevěry, chtěných i nechtěných dětí, známých i neznámých lidí, lepších i horších, života i smrti. Pobavila Plodková s Taclíkem, ostatním něco chybělo.