Recenzie (1 243)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
První díl katastrofa, toto je určitě lepší. Spousta nekorektního humoru, méně trapností, boží doktor a The Tap Tap:)
Guru (2022) (seriál)
Tři díly utekly jako nic. Guru se tam vyskytoval hodně málo. Pro mě neuvěřitelné jak snadno se ženy nechaly zmanipulovat. Největší bizár byla asi byla odháčkovaná matka z dcerou.
Kliatba Mesačného údolia (2008)
Neznámá pohádka, divnochůva, Laskavka, spadlé sídlo ... jednohubka na neděli.
Jitřní záře (2022) (seriál)
Je fajn žít odlišně, ale taky je super na to mít. Sousedi na vesnici dokáží být hnusní, mají strach z neznámého Chyběl mi konec a nějak jsem neměla komu fandit.
Múdrosť traumy (2021)
Doktor má bezesporu myšlenky se kterými souhlasím, umí přiznat i své chyby, ale zpracovaní bylo řekněme moc americké.
Pohlreichův souboj restaurací (2023) (relácia)
Nuda! Většinou extra podniky, dámy se skrytou kamerou byla nepříjemné jak činže a Zdeněk nevtipný. Zkraje jsem se těšila, že budu některý z prezentovaných podniků navštívit, ale kromě pražského bistra nee.
Ako byť dobrou ženou (2020)
Juliette Binoche to moc sluší a film ocení jen ženy. A jak francouzské filmy nemusím, tak tenhle mi zrovna sedl, děsivá škola pro dokonalé manželky a závěr mi vůbec nevadil.
Zločin v obrazárně (1983) (TV film)
Malý talentovaný Radek, nehoda, náhoda, a je to. Celkem vtipné, a nečekaná zápletka, alespoň pro mě.
Krajina zajtrajška (2015)
Vizuálně dobré, Clooney s doktorem Housem, ale jinak mě film děsně štval a nějak jsem ho nechápala.
Záhrobní komando (1987)
Drákula, vlkodlak, Frankenstein, mumie...a spousta hlášek, a děti na to řekly, že o vůbec není strašidelný:)