Recenzie (1 243)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Cestování v čase, a i to vraždění dětí bych i snad někdy pochopila:)
Kamarát do dažďa (1988)
Garáže Flora, životní styl taxikářů, pinglů, pěkná hudba, nostalgie, ale stále mě baví.
Big Ben - Eine tödliche Affäre (2000) (epizóda)
Matka Bena paní Berghammerová hraje slečnu Marplovou a kupuje při vyšetřování dokonce i Strážní věž:)
Posledný lovec čarodejníc (2015)
Pohodová jednohubka, asi za chvilku nebudu vědět o čem to bylo, ale ničím mi to nevadilo.
Problémissky (2020)
Trochu nuda, ale soutěž miss se za těch padesát let vůbec nezměnila, překvapila účast dvou favoritek z Jihoafrické republiky.
Barbie (2023)
Barbie je kočka! Jednou jsem se i zasmála, ale zbytek jsem asi nepochopila. Takové barevné nevtipné nic.
Ako sa stať zlatokopom (2017)
Ze začátku to vypadalo slibně, ale to bylo něco tak trapného a nevtipného. Maximo a jeho žluté plavky a jeho balící techniky. Dokoukáno jen kvůli Raquel Welch.
Hany (2014)
Já to asi nepochopila., ale od začátku mě dvojice Vagnerová se Schneiderovou tak děsně štvala a celkově mě to nějak znervózňovalo, nedokoukáno. Zbytečný film.
Zabijak proti svojej vôli (2019)
Šílenost, prvních pár minut jsem to chtěla vypnout. Bezďák pobavil, přišroubované zbraně a hodně drsná Nyx taky.
Zátopek (2021)
Na film jsem slyšela jen samou chválu, ale pro mě je zklamáním. Neužil to zahrál perfektně, ale jako celkem to byla nuda.