Posledné recenzie (524)
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Najlepši diel v ramci seérie, čo som videl (1,2).
Duna: Časť druhá (2024)
Plne suhlasim so vsetkými pozitivami ( vizuálne, technicky ódy etc) dve výhrady. Prvá: Prijatie Paula, pieskoludmi velmi zbrklé a druhá: Od polovice filmu som presne vedel čo sa stane o 10 minút. Inak velká spokojnosť.
Predátor 2 (1990)
Prva hodina je úplne odlišná od tej druhej. Začína to ako typická 90 tkova kriminálka, kde je vela policajných ég, každy nadava, špina a prišlo mi to to moc pritiahnute z vlasy, až úsmevne miestami (gangy ako šamani a podobne), druha hodina od scény metra ked sa film odohráva po tme a je komornejší mi prišla velmi dobrá a dosť ma bavila. Síce koniec k povahe Predatorov mi neprisirl adekvátny, ale inak spokojnost.
Posledný denníček (14)
Baja California International Film Festival
:)