Posledné recenzie (7)
Ona (2013)
Supr vytříbenej filmeček,, Chvilkama občas k popukání ,ale jo fakt dobrý,,no uvažoval jsem mezi 3 a 4 hvězdami , nakonec 4 kvůli tomu jak to Phoenix dokázal neuvěřitelně prodat.
Elitní zabijaci (2011)
Po delší době jsem si musel stáhnout zas nějakej ten rádoby akčnák s JCVD, celkem dobrý svižný i mafiáni super. Van Damme s Adkinsem to tam krouhaj jedna za druhou,až na ten konec kde to za ně musí vysekat super zbraň no. Chtěl jsem dát 2 hvězdy ,ale nakonec jsem dal 3 za tu rozřezanou štětku ala Poslední skotský král...
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
No ,, tento film jsem viděl poprvé asi před rokem,,( já vím, je to síla) ,, Ale jsem rád, že jsem ho konečně viděl,, silné prostředí, silné sestry ,ale Nicholson si uměl se vším poradit ,až ho nakonec museli utípnout.. no doufám že Indián udělal správné rozhodnutí :)