Recenzie (99)
Kobiety mafii (2018)
Hokus Pokus ku*va :-)
Na zlej strane (2018)
trochu se s tím se*ou :-) chtělo by to více dynamiky, takhle je to utahaný...
Pašerák (2018)
čekal jsem konec ve stylu Gran Torino, takhle je to nuda, škoda...
Zemřít mladí (2019)
škoda té kamery a střihu...
Creed II (2018)
bohužel už trochu ohrané a ničím to nepřekvapí...
Beirut (2018)
vcelku potemnělý film, a to teda doslova, no prostě je tam ho*no vidět a kecy o ničem...
Tiché miesto (2018)
tohle by si zasloužilo prequel, sequel nebo spin-off :-)
Ako pavúk (2001)
ta úvodní scéna je trochu k smíchu :-) Sběratel polibků je každopádně lepší...
Špión (2013)
klišé na druhou, nuda...
Dokonalá lúpež (2018)
Něco mezi Město a Nelítostný souboj, ale o level níž, škoda.