Recenzie (99)
Finestkind (2023)
trapárna a jedno špatný rozhodnutí za druhým...
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Tupý jižani vraždí ještě hloupější indiány kvůli prachům z ropy, Hoover to měl pak s FBI jednoduchý.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
zlatej Bilbo pytlík, tady ty různý názvy a divný jména chrlí jedno za druhým a člověk v tom má akorát bramboračku :-D
Na maděru (2023) (seriál)
Někde psali, že je to tak blbý až je to dobrý a to v podstatě sedí :-)
Nech svět světem (2023)
zbytečně natahované drama bez konce a ta mladá čůza si taky mohla vzít podprdu :-D
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Dannnyho parťáci po česku.
K9: Oceľový tesák (2023)
příběh to není špatný, ale to provedení auvajs
The Channel (2023)
chabá snaha napodobit Město?
Gran Turismo (2023)
Rivalové jsou prostě lepší...
Sisu (2022)
Vypadalo to jako něco mezi John Rambo a John Wick, ale nakonec z toho byl Machete zabijí.