Recenzie (99)
Čas pomsty (2013)
tady me trailer namlsal stejne jako u Bullet to the Head a vysledek stejny, to spojeni a konflikt mezi poldou a zlocincem jde preci lepe ne?
Červená smršť (1984)
Red Dawn z roku 2012 ma sice taky neco do sebe, ale tento je prece jenom o neco lepsi
Neuveriteľný Hulk (2008)
minimalne o hvezdicku lepsi nez Hulk s Ericem Banou
Eurotrip (2004)
Scotty Doesn't Know a kam se na to hrabou prcicky! p.s.: Ah! A nickel! You see this? I quit. I open my own hotel. taborsky byl taky vyborny
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
hlasky, akce, troll, carodejnice, pekna marenka a jenicek s cukrovkou? no proste bomba
Kovboji a votrelci (2011)
fakt zajimava kombinace, pro me neco noveho, hodnoceni tesne pod tri hvezdy sedi
Bez súcitu (2012)
cekal jsem vice stretu mezi poldou a zlocincem, ale ve vysledku si polda hraje s telefonem a stallone strili, takhle to je jenom prumer, skoda
Agent Biela krvinka (2001)
nejsem zrovna fanda Billa Murrayho a ani tady me nenadchnul, ale ty hlasky jsou proste dokonale, animovana cast ma u me ctyri hvezdy
Věž smrti (2012)
na film jsem narazil nahodou a vubec jsem nevedel o co jde. nejdrive jsem si podle nazvu myslel ze jde o akci podobneho stylu jako byl raid, pak kdyz jsem videl mrakodrap, tak si vzpomel na smrtonosnou past. kazdopadne jsem cekal teroristy a hodne strileni. po spise komedialnim zacatku jsem si nebyl jisty uz vubec nicim, ale nakonec se z toho vyklubalo jihokorejske sklenene peklo. solidni hasicske drama podobne jako okrsek 49. hodnoceni 70%