Recenzie (99)
Blíženec (2019)
Akční / Drama / Sci-Fi / Thriller + ANIMOVANÝ!!! trapááás
Žlutí ptáci (2017)
no to je teda buddy za všechny prachy :-/
Wonder Woman 1984 (2020)
jak Strážci galaxie 2, příběh o ho*nu a zbytečně dlouhá stopáž, nudáááá...
Mělas to vědět - The Undoing (2020) (epizóda)
takové to klišé, kdy v bublině pracháčů někoho zavraždí a teď se bude pomalu složitě rozplétat kdo to byl a postupně budou na povrch vylézat všechny ty hnusárny co všichni dělají a nakonec z toho vyleze nějaký spletenec vzdálených příbuzných nebo podobný bulshit, zkrátka vojetej vopruz, možná tak se podívat ještě na poslední díl :-D
Drsné mesto (2020)
na míle vzdáleno od Války policajtů...bohužel :-(
Čakanie na barbarov (2019)
a já pořád čekal, kdy bude bitva...trapárna!
Hubieho Halloween (2020)
Rambo knife is a f***king history...
Narušený (2020)
solidní road rage :-D
Základňa (2019)
Jedna hvězda za padlé, jinak tu základnu vymyslel fakt génius!
V sieti (2020)
velice znepokojující!