Recenzie (710)
Klan Gucci (2021)
Docela příjemný pohled do životů zakladatelů jedné slavné značky, kterou všichni znají, ale se kterou já a většina ostatních ani nepříjdem do styku. Zpočátku mě vyděsila délka, ale nakonec mi to ani tak dlouhé nepřišlo.
Pálava - Štístko (2022) (epizóda)
Šílenej „humor“, ble.
Ozark - Hrana (2017) (epizóda)
Fajnový závěr se sonátou
Santa Clarita Diet - Pasión (2018) (epizóda)
Parádní vtipná epizoda!
Rod Draka - Potomci draka (2022) (epizóda)
Nějaká trůnohry jsem neviděla a ani neuvidím, tudíž budu hodnotit jako samostatný seriál, ve kterém zatím vůbec nevím, oč jde. Tato první epizoda, jakožto můj úvod do nějakého světa draků a blondýnů, se mi zdál poněkud nechutným a ne tak zajímavým a chytlavým. Nicméně, dám tomu ještě šanci, ikdyž se nedovedu představit víc strávených hodin v obležení krve a nahotin.
Sandman - Spánek spravedlivých (2022) (epizóda)
První epizoda uspávající a nechala bych ji jako film.
Santa Clarita Diet - Takže netopýr nebo opice (2017) (epizóda)
Tupý a nechutný, ale uvidíme, třeba se to vyvine líp.
The Gray Man (2022)
Ten knírač byl asi to jediný, nad čím jsem se pozastavila, pač byl dost úsměvnej. 2 hodiny nějakých náhodných bitek, odpalování a příběh o ničem, to mě teda vůbec nebere.
Nikdo nevyvázne živý (2021)
Zase nějaká mimóza, která za mě zůstáva nepochopena. Co ten příběh? Co ta „příšera“? Co ten barák, co má být děsivý, ale není? Co ta matka? Co ten závěr? Jeden velký otazník.
TY - Co je to láska? (2021) (epizóda)
Tímto to mělo skončit. Škoda. Pokud bude nějaká další série, nedokážu si představit, jaká asi bude.