Recenzie (705)
Iveta - Smiem ďalej? (2023) (epizóda)
Gott byl poněkud vtipný.
Šikovný krejčí - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Rozjezd dosti únavný.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) - Un cadáver en el maletero (2016) (epizóda)
Docela kriminálka, nic nového.
Vis a vis (Netflix verze) - Slepička (2016) (epizóda)
Docela kriminálka, nic nového.
Kosmonaut z Čech (2024)
Pořád jsem se nemohla rozhodnout, zda hodnotit za dvě, což by tak nějak odpovídalo, nebo za tři. Od začátku jsem nevěděla, kde jsem, co si myslet, co hledat, nakonec celý dlouhý divnofilm zachránila hudba a samotný závěr. Výsledkem je průměr, teda spíše slabší průměr.
Vis a vis (Netflix verze) - Klisna (2016) (epizóda)
Chuděra Casper, nejhezčí a nejmilejší vězenkyně!
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) - Hogar, dulce hogar (2016) (epizóda)
Chuděra Casper, nejhezčí a nejmilejší vězenkyně!
Mastičkář (2023)
Připomínalo mi spíš pohádku. Navíc je tu několik otazníků ohledně děje a scénáře. Celé je to jakési nedotažené.
Tancuj Matylda (2023)
Pohodový, smutný i trošku vtipný film ze života.
Vis a vis (Netflix verze) - Šedá kočka (2015) (epizóda)
Makarónek se mi tu silně znelíbil, jestli to takhle bude pokračovat, bude to děs.