Posledné recenzie (140)
Kübra (2024) (seriál)
Zacatek me nadchl, ale po prvnim dile prisla strizlivost, velke zkresleni islam-nabozenstvim. Dale je to docela pekne znazorneni zneuziti technologii pro zfanatizovani lidi. No a v poslednim dilu, kdy dojde k odhaleni krute pravdy, tak si to jeho mozek stejne prebere tak, ze vlastne nema nikdo svoji svobodnou vuli, ale vsecko del buh. Dokoukal jsem, ale jsem horce zklaman!
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Prvni serie si clovek rika, jaka to super adaptace. Ovsem jak plyne cas, zacina to ztracet kouzlo a hlavni postava me zacina docela srat a to nemluvim ani o vedlejsich, ktere me serou jeste vic. A jo, kvoty to stejne kriklave nicej. Ps.: Dr House je za me lepsi ztvarneni predlohy.
Forst (2024) (seriál)
Zvlastni slatanina vseho mozneho, zas az tak zabavne a vtahujici do deje mi to neprislo.