Recenzie (710)
Otec nevesty (1991)
Skvělá komedie, skvělý Martin, skvělý Frank.
Snehulienka a lovec (2012)
Překrásná Charlize, neustále pokerová Kristen.
Rozchod! (2006)
Romanticky? Ne. Komedie? Ne. Depresivni a naprespusu. Vaughna jsem nikdy rada nemela a diky tomuto aspon vim, proc.
Tele Tele (2000) (relácia)
Driv jsem vubec nesledovala, objevila jsem to v TV az v roce 2020, za me nevtipne a celkem zbytecne. Jedine, co me bavi, jsou zkazene klapky na konci.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Dokonalost. Úžasný dokuseriálový počin. Napínavé, vtahující, děsivé, Joe má zajímavou osobnost a ikdyž jsem o něm před seriálem v životě neslyšela, jsem ráda, že jsem někoho takového poznala!
Moja veľká láska (2014)
Asi se nedá komentovat něco, co se točí furt dokola, nemá to žádný nápad navíc a končí to úplně stejně. Obyčejný romantický film spíš pro ty mladší, dospívající, spoustě lidem (teda holkám) určitě připadne roztomilý, úžasně romanticky laděný, mě naopak rozesmutnil, ale oblíbila jsem si díky tomuto filmu jeden song, který zde zazněl.
Pán tygrů - Tajemství (2020) (epizóda)
Parádní napínák
Hastrman (2018)
Hastrman je jedna z věcí, na kterou jsem se před dvěma lety dost těšila. Thriller jsem v tom teda neviděla, ale Karel Dobrý je výborný herec se skvělým děsivým výrazem a ta příroda kolem a taková ta ponurá atmosféra tomu dodávaly šmrnc. Nicméně za mě ten vyšší průměr.
Ach, ta láska nebeská... (2020) (TV film)
Muzikály moc nemusím, tohle na mě bylo až příliš barevné a trapné.
Nova je s vámi (2020) (relácia)
Vlastně neustále opakované to, co slyšíme a čteme 18 hodin denně. Za mě další zbytečný pořad, který jen dělá bordel v programu.