Recenzie (76)
Z pekla šťastie 2 (2001)
Docela účinný trest pro zlobivé děti.
Honba na ponorku (1990)
Nečekal bych, že John McTiernan, režisér Smrtonosné pasti a Predátora, zrežíruje takhle nudný film.
Pomsta (1990)
K tomuto filmu jsem někde četl docela trefnou poznámku, že se jedná o "mexickou mafiánskou telenovelu". Něco na tom bude. Kevin Costner jako Jay se zamiluje do nesprávné ženy, manželky mafiánského bosse. A to nedopadne dobře... Říká se, že Tony Scott tímto filmem šlápl vedle, mně to tak špatné nepřišlo, spíše průměr, takže 3 hvězdičky.
Policajti na baterky (2003)
Akční komedie? Kde je akce a kde humor?
Návrat mistrů (2005)
To bylo něco. Vzpomínám si na to obrovské zklamání po vypadnutí ve čtvrtfinále s USA po nájezdech na MS 2004 v Praze. O rok později, čtvrtfinále opět s USA, opět nájezdy, opět Andy Roach proti Vokounovi :-D. Na chlup stejné čtvrtfinále, jen celé zrcadlově otočené. U mě jeden z nejvyhrocenějších a nejpamátnějších zápasů, co jsme kdy viděl. Celkově turnaj byl nádherný. No a Česká televize tohle prostě zpracovávat umí.
Rocky Balboa (2006)
Jsem rád, že přišla "šestka". Důstojné zakončení celé série jednoho neobyčejného boxera, který si naplno prožil svůj "americký sen".
Bronzové halušky (2011) (TV film)
Parádní turnaj, rád na něho vzpomínám.
Zelený svet (1996)
Golf od srdce nesnáším, ale v tomto filmu mi neskutečně příjemná jízda hlavních postav nedovolila na nějakou nenávist ke golfu ani na chvilku pomyslet.
Zlatý hattrick (2001)
Nádherné vzpomínky na hokejový šampionát v Německu, kde jsme se stali potřetí za sebou mistry světa. (Jinak samozřejmě to bylo naše čtvrté zlato z Mistrovství světa).
Serpico (1973)
Kolik takový poctivý a čestný člověk udělá v kolektivu korupčníků neplechy... Možná by se jeden takový hodil i mezi politiky... Al Pacino zahrál bravurně, jeho výkon mne zaujal.