Recenzie (92)
Žltá ponorka (1968)
Táto ujetosť sa tažko hodnotí, ale dávam nejaké tie hviezdy za tie nesmrteľné pesničky.
Rýchlejší ako smrť (1995)
Také (veľmi slabé) 3 si to zaslúži.
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Druhá hviezdička je za Arnieho.
Jedovatý brečtan (1992)
Pôvodne som chcel dať odpad, ale nakoniec si to jednu * zaslúži. A pridám ešte jednu * za krásnu mladú Drew.
Šokujúce odhalenie (2019)
Toto je čisto americká téma, ktorá ide mimo mňa, čiže docela nuda. Ale Margot je tam fakt božská.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
90% ? I don't want to live on this planet anymore.
Sedem svetov, jedna planéta (2019) (seriál)
Nádhera. Skvost.
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
som v polovici 1. série a zatiaľ spokojnosť. a tých 20 minút je akurát. 4 hviezdy... Update po 2. sérii : nedá sa to kukať, totálna kravina o ničom. Hlavnú postavu by som zaškrtil hneď. Divím sa, že to ostatní ešte nespravili. Znižujem na 1 hviezdu
Rocky (1976)
Zub času tento film riadne ohlodal. Záverečný zápas je top, ale zvyšok filmu iba vata s divnými dialógmi.
Vojtech (2015)
slováci nevedia točiť filmy.